Позакласний захід з математики «Математична мозаїка»
Мета:
поглиблювати та розширювати знання та практичні навички учнів з математики,
розвивати логічне мислення, кмітливість, математичну пильність, виховувати
любов до праці, організованість, колективізм.
Обладнання: картки, ребуси, кросворд, геометричні фігури з назвами завдань, аудіозапис
пісні «Черепаха-аха».
Хід заняття:
І.Організація учнів до уроку.
Наш девіз:
«Вимірюй свої
бажання, зважуй свої думки, розраховуй свої слова».
ІІ.Повідомлення теми та мети заняття.
-Сьогодні ми будемо
складати мозаїку, але не просту, а математичну.А що таке мозаїка?
Учень:Мозаїка- це
зображення чи візерунок воконані з кольорових каменів, керамічних плиток, шпону
та інших матеріалів.
-Сьогодні ми складемо
паперову мозаїку з геометричних фігур. А для цього нам потрібно виконати цікаві
математичні завдання.(Назви завдань написано на геометричних фігурах).
-Всі, хто правильно
відповідатиме, отримають фішки.
ІІІ.Основна частина.
1.Гра «Встанови
закономірність- продовжи ряд».
2 4
6 8 *
* * *
6 9
12 15 *
* * *
1 2
4 7 *
* * *
2. «Кросворд».
По горизонталі:
1.Геометрична фігура,
у якої всі сторонни рівні.(Квадрат).
2.Одиниця
часу.(Година).
3.Геометрична
фігура.(Трикутник).
4.Розряна
одиниця.(Тисяча).
5.Літній
місяць.(Липень).
По вертикалі:
6.Одиниця
часу.(Хвилина).
7.Одиниця
довжини.(Сантиметр).
8.Одиниця часу, що
дорівнює 100років.(Століття).
9.Одиниця площі.(Ар).
10.Число, що
одержується при множенні.(Добуток).
3. «Веселі задачі»
1) Летіла зграя
гусей: одна гуска попереду, дві- позаду;
дві- попереду, одна
позаду; одна між двома і три в ряд.
Скільки всього
гусей?(3)
2) У семи братів по одній
сестрі. Скільки всього дітей у сім'ї?(8)
3) У трьох вазах
лежать апельсини.Якщо з третьої вази перекласти в другу 3 апельсини, а із
другої в першу 1 апельсин, то у всіх вазах виявиться по 7 апельсинів. Скільки
апельсинів було в кожній вазі спочатку?(6, 5,10)
4) Коли півень стоїть
на 1 нозі, то важить 2 кг.Скільки буде важити півень, якщо стане на 2 ноги?(2
кг)
5) Назвіть 5 днів
підряд, не називаючи ні числа, ні цих днів.
4. «Ланцюжки»
7 8-2:9 5+30+5+15=
21:3+12-3:9 10-10:10=
40:5+10:2+9 10+3=
5. «Ребуси».
ЛІ 3 , КІС , ТІ 100,
ЛИ 100К, ПА 3 Ж, АК 3 СА, 3 НИК, Е 100
НІЯ.
МУЗИЧНА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
6. «Швидше, швидше»
1)1 яйце вариться 4
хвилини. За скільки хвилин звариться 10 яєць?
2) Тато старший за
сина на 25 років. На скільки років він буде старший за сина через 8 років?
3) У якому відрі не
можна принести води?
4)Що буде з білим
рушником, якщо його намочити у Чорному морі?
5) На столі горіло 4
свічки. Одна потухла. Скільки свічок залишилось на столі?
6) Уяви собі, що ти
водій автобуса. В автобусі 28 місць, на яких сидять 16 чоловіків і 12 жінок.
Скільки років водію автобуса?
7. «Практичні
завдання»
1) Перед вами 3
предмети: відро, лопата, лійка. Як зробити, щоб лопата стала крайньою, не
переставляючи її з місця?
2) З п'яти сірників
склади два трикутники та один чотирикутник.
8. «Загадки з
числами»
1)Дерев'яне, а не
полінце,
6 дірочок має, весело
співає.(Сопілка)
2)Плету хлівець
на четверо овець,
А на п'яту
окремо.(Рукавиця)
3)Два скельця,
три дужки
На ніс і на
вушка.(Окуляри)
4)Рано на чотирьох,
удень на двох,
А ввечері на
трьох.(Людина)
5)Сім братів човном
пливуть,
кожного ім'ям
зовуть.(Дні тижня)
9. «Рівняння»
Х+20=400
Х-20=560
Х 30=600
10. «Робота в
групах»(картки)
450:10 400:10 96:3
350:350 99:9 80:5
800:1 900:3 140:7
75:5 400:1 100:2
0:84 48:8 60:2
82:82 810:9 45:5
11. «Геометричні
малюнки»(картки із зображенням тварин за допомогою цифр»
ІV.Підсумок заняття.
Учні підраховують кількість фішок, та визначають
«знавців» математики.
Немає коментарів:
Дописати коментар